rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20210420093216j:plain

 神よ、どうか、わたしを探って、わが心を知り、

わたしを試みて、わがもろもろの思いを 知ってください。

わたしに悪しき道のあるかないかを見て、

わたしをとこしえの道に導いてください。

 

Search me, O God, and know my heart:

Try me, and know my thoughts:

And see if there be any wicked way in me,

And lead me in the way everlasting.

 

神啊,求你鉴察我,知道我的心思,

试炼我,知道我的意念,

看在我里面有什么恶行没有,

引导我走永生的道路。

 

x