rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20210717091739j:plain

わたしはわたしを求めなかった者に 問われることを喜び、

わたしを尋ねなかった者に 見いだされることを喜んだ。

わたしはわが名を呼ばなかった国民に言った、

「わたしはここにいる、わたしはここにいる」と。

 

I am sought of them that asked not for me;

I am found of them that sought me not:

I said, Behold me, behold me,

unto a nation that was not called by my name.

 

素来没有访问我的,现在求问我;

没有寻找我的,我叫他们遇见;

没有称为我名下的,我对他们说:

我在这里!我在这里!

 

x