rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20201116143732j:plain

 「わたしの神はその使をおくって、

ししの口を閉ざされたので、

ししはわたしを害しませんでした。

これはわたしに罪のないことが、神の前に認められたからです。

王よ、わたしはあなたの前にも、何も悪い事をしなかったのです」

 

”My God hath sent his angel,

and hath shut the lions' mouths,

that they have not hurt me:

forasmuch as before him innocency was found in me;

and also before thee, O king, have I done no hurt.“

 

x