rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20211130090104j:plain

見よ、一つの手があって、わたしに触れたので、

わたしは震えながらひざまずき、手をつくと、

彼はわたしに言った、

「大いに愛せられる人ダニエルよ、

わたしがあなたに告げる言葉に心を留め、

立ちあがりなさい。

わたしは今あなたのもとにつかわされたのです」。

彼がこの言葉をわたしに告げているとき、わたしは震えながら立ちあがった。

 

A hand touched me

and set me trembling on my hands and knees.

He said,

“Daniel, you who are highly esteemed,

consider carefully the words I am about to speak to you,

and stand up, for I have now been sent to you.”

And when he said this to me,

I stood up trembling.

 

忽然,有一手按在我身上,

使我用膝和手掌支持微起。

他对我说:

「大蒙眷爱的但以理啊,

要明白我与你所说的话,

只管站起来,因为我现在奉差遣来到你这里。」

他对我说这话,

我便战战兢兢地立起来。

 

x