rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20211129090724j:plain

わたしの神はその使をおくって、

ししの口を閉ざされたので、ししはわたしを害しませんでした。

これはわたしに罪のないことが、神の前に認められたからです。

王よ、わたしはあなたの前にも、何も悪い事をしなかったのです。

 

My God sent his angel, and he shut the mouths of the lions.

They have not hurt me, because I was found innocent in his sight.

Nor have I ever done any wrong before you, Your Majesty.

 

我的 神差遣使者,

封住狮子的口,叫狮子不伤我;

因我在 神面前无辜,我在王面前也没有行过亏损的事。

x