rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20210726091720j:plain

主は言われる、わたしのしもべヤコブよ、

恐れることはない、わたしが共にいるからだ。

わたしはあなたを追いやった国々を ことごとく滅ぼし尽す。

しかしあなたを滅ぼし尽すことはしない。

わたしは正しい道に従って、

あなたを懲らしめる、 決して罰しないではおかない。

 

“Do not be afraid, Jacob my servant,

for I am with you,” declares the Lord.

“Though I completely destroy all the nations among which I scatter you,

I will not completely destroy you.

I will discipline you but only in due measure;

I will not let you go entirely unpunished.”

 

我的仆人雅各啊,

不要惧怕!

因我与你同在。

我要将我所赶你到的那些国灭绝净尽,

却不将你灭绝净尽,

倒要从宽惩治你,

不能不罚你。

这是耶和华说的。

 

x