rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20210716093224j:plain

わたしはみ言葉を与えられて、それを食べました。

み言葉は、わたしに喜びとなり、 心の楽しみとなりました。

万軍の神、主よ、わたしは、あなたの名をもって となえられている者です。

 

Thy words were found, and I did eat them;

and thy word was unto me the joy and rejoicing of mine heart:

for I am called by thy name, O LORD God of hosts.

 

耶和华-万军之 神啊,

我得着你的言语就当食物吃了;

你的言语是我心中的欢喜快乐, 因我是称为你名下的人。

 

x