rainbow

好きなこと、色々かきます

MENU

f:id:JC-dddd:20210331090811j:plain

 死の綱がわたしを取り巻き、

陰府の苦しみがわたしを捕えた。

わたしは悩みと悲しみにあった。

その時わたしは主のみ名を呼んだ。

「主よ、どうぞわたしをお救いください」と。

 

The sorrows of death compassed me,

and the pains of hell gat hold upon me:

I found trouble and sorrow.

Then called I upon the name of the Lord;

O Lord, I beseech thee, deliver my soul.

 

死亡的绳索缠绕我;

阴间的痛苦抓住我;

我遭遇患难愁苦。

那时,我便求告耶和华的名,说:

耶和华啊,求你救我的灵魂!

 

x